22 Nisan 2007

arıza


Dün akşam wordde bir yazı hazırlıyordum ki aniden monitörüm karardı.. derken pc kendini kapattı..derken çöken windowsumun başlatılamıyor uyarısını en aptal bakışlarımla okurken buldum kendimi....Neyse sonunda bana da oldu, rahatladım.Artık ya olursa diye korkmama gerek kalmadı:)Bugün bir yandan günlük işlerle uğraşırken diğer yandan tamir servisi bulmak için koşturdum durdum. Şimdiyse sakin-mutlu-mes'udum:) Sadece yirmidört saat ayrı kaldım buralardan ama, nasıl özlemişim anlatamam. Diyeceğim o ki; blog dünyasını çok sevdiğimi anladım bugün ben.Gerçekten de yeni dostlar edinmek,onlarla bir nevi sohbet etmek,düşünceleri,  duyguları paylaşmak çok iyi geldi bana.
Bu blog da benim tamir servisim artık.Ya da benim için bir rehabilite merkezi de diyebilirim buraya. Yani?..Yani bloğa ne iyi etmişim de gelmişim diyorum...Yani..bu kadar işte.

Hiç yorum yok: