23 Ocak 2008

rapor..

Sabahın köründe şiddeti baş bir ağrısıyla uyandım.Mide bulantısı,titreme ve halsizlik de var ağrıyla birlikte...Hava alamıyorum sanki. Pencereyi açtım hava girsin diye..Bir gayret kalktım..Aynada gözlerimi görünce kendimden korkup en güçlüsünden bir ağrı kesici yapıştırdım boş mideme.Sonra tekrar yatağa döndüm.Bekliyorum ki ağrı geçsin de işe koşturayım.Bugün biraz geç kalacağım anlaşılan.
Ne hava ne ilaç..bir saat geçti ağrı geçmedi.Mesai sekiz otuzda başlıyor..sekiz olsun arayacağım,haber vereceğim bir saat gecikeceğim diye..yoksa şuna on mu desem..evet ben yarım gün mazerete yazdırayım en iyisi.Yılın başında da mazeret izninden yenmez ki..Ya sonra daha ciddi bir iş için ihtiyacım olursa..
Allah'ım ne yapsam geçmiyor şu illet..gözlerim görmüyor sanki.Bugün zor geçecek galiba.Böylesi bir ağrı anamı ağlatır biliyorum.Nasıl çalışacağım bütün gün?Sonunda yastığın altından telefonu alıp (başka türlü duymuyorum alarmın sesini), bugün işe gidemeyeceğimi diyebildim karşımdakine....Sonra..sonra rahatladım mı nedir bilmem..uyumuşum.Öğlen oniki otuzdu uyandığımda.Pestil gibiyim.Elim ayağım titriyor,nefes almak yine zor..ve başım ağrıyor.İkinci bir en güçlüsünden ağrı kesici..hattâ belki ilgi dağıtmak iyi gelir düşüncesiyle biraz TV keyfi bile yaptım..
Ağrı biraz hafifledi.Titreme, halsizlik v.s. devam.Akşam üzeri olmuştu sokağa çıkabilecek cesareti ve gücü bulduğumda.Modem ve adaptörünü de aldım çantama.Aha tabii..Bir de bu sorun vardı kaç gündür.Birinden biri arızalı ama hangisi bilmiyorum.Kireç önleyici reklamında elinde çamaşır makinesinin koca rezistansıyla dolaşan kadın geldi aklıma..halime gülüyorum.Hem kulak burun boğazcı arayacağım hem tamirci.Yok ikisini de aramadım aslında.Nereye gideceğimi biliyordum neyse ki.Aynı doktora ikinci kez gidiyorum.Geçen yıl sinüzit teşhisi koymuştu.Ve tedavi bir işe yaramamıştı bence..
Neyse serin ve temiz havanın eşliğinde gittim hastaneye.Neden halâ nefes almakta güçlük çektiğimi öğrenmek isterken o bana grip ve burnumda allerjik bir ödem teşhisi koydu.İki günlük de rapor verdi.Bu rapor işi beni biraz şaşırttı doğrusu.Önce biraz itiraz edecek gibi oldum..çok olmaz mı dedim ama yine de memnuniyetle aldım raporumu. 'Aman bir şey aksamasın, aman bir yanlış olmasın' takıntımdan kurtuluyorum yavaş yavaş. Olursa olsun yanlışlar, aksarsa aksasın işler.Toparlanır bir şekilde. Artık kendime olan sorumluluklarım var ilk sırada. Yoksa bir grip vakasıyla evde yatmazdı bu lodoscu.Yine de yaramazlık yapmış çocuk gibi hissetmekten de kurtulabilmiş değilim henüz.Yaptığı yaramazlıktan keyif almış bir çocuk.

Sinüzitim geçmiş?Nasıl geçmiş?Ne zaman geçmiş anlamadım. Doktor ilk geldiğimde de allerjik bir durumdan şüphelendiğini söyledi verdiği ilaçlardan yola çıkarak. Ben zaten allerjik bir bünyeyim,pek de yadırgamadım bu yan teşhisi. Hiç olmazsa antibiyotik veya bir operasyon durumu olmayacak diye sevindim hattâ.İlaçlarımı alıp,ordan doğruca bilgisayarımı aldığım yerin servisine..ordan da aynı sokaktaki yazıcıoğlu'na. Aldım yeni adaptörümü, geldim sıcak evime.
Nasıl açım anlatamam.
Tavuk suyuna limonlu çorbamı yaptım bir çırpıda. Halsizim,ellerim titriyor,biraz da midem bulanıyor,gözlerim yanıyor,üstüne boğazım yanıyor ama ne gam..
Ellerime sağlık,çorba çok güzeldi. Kısacası günün sonunda keyfim yerine geldi.
Baş ağrısından eser yok. Mazeretim yenmedi.İnternetime kavuştum.Ve yarın işe gitmeyeceğim.
E daha ne olsun?

6 yorum:

Adsız dedi ki...

hastalığından dolayı geçmişler olsun.dikkat et kendine. ben kendime bakıyorsam ve trafik kurallarına uyuyorsam sebebi beni seven insanları düşündüğümden ve üzüleceklerini bilmemden kaynaklanıyor.
ohhh diyorum, tatil için.tadını çıkar. ama şimdi sen film alırsın, çerez falan alır evde bir güzel keyif yaparsın ya.. ne güzel. bak kıskanmıyorum, neden çünkü bizde sömestre tatiline giriyoruz.
sevgilerimle, sağlıcakla..
SF

ayferbilici dedi ki...

İşin bi de o yönü var di mi?Sevenlerimizi üzmeye hakkımız yok,çok haklısın.

Film..çerez..kestane hepsi mevcut.İlaçlardan biri iştah açıyor..diğeri uyutuyor.Durum fena yani:)

Sizin sömestrenize nasıl özeniyorum bilemezsin.
Kış ortasında tatil gibisi yoktur herhalde.Şimdi keyfin aslı sende yani.

İyi tatiller diliyorum sana.
Keyifle,neşeyle,sağlıkla ve sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

aaah sevgili dostum öncelikle geçmiş olsun, demek ki sen de şu son grip salgınından etkilendin evde herkes yattı ama ben inatla ayaktayım, benimde sinüzitim var hem de müzmin ama geçen sene denize daldığım için boşaldı, bu kışı ağrısız geçireceğim demek bu, eğer sinüzit ağrıların artarsa benim de kullandığım Dishoprol denen bir ilacı öneririm, tek ve en önemli yan etkisi biraz uyku verir, kendine ii bak, bizim, ailenin ve özellikle iş arkadaşlarının sana daha çooooook ihtiyacı var.

sevgiler ve kocaman geçmiş olsunlar...

ayferbilici dedi ki...

Sevgili Keny@lı,çok teşekkür ediyorum sana.İlaç önerin için de teşekkürler.Bulunsun bir köşede.
Ya evet grip kol geziyor şirkette de, hepimiz sırayla veya gruplar halinde birlikte raporluyuz bu kış.
Ağrısız,sızısız sağlıklı günler diliyorum sana..Belki geçmiştir ama ev halkına geçmişler olsun diyorum.Aman ha sen de kendine iyi bak.

güvercin postası dedi ki...

geçmiş olsun lodos sonunda senide yakaladı ha.bol bol nane limon iç bol bol gülümse, söz tamam mı

hadi geçmiş olsun ,sevgiyle..

ayferbilici dedi ki...

Güzellik uykumdan yeni uyandım bir sevgili dosttan daha bir iyilik dileği buldum karşımda..İnsan gülümsemez mi hiç?iyi olmaz mı bu güçle?
Sağol Temel.Sevgiler sana.