16 Şubat 2007

erkeklerle kadınlar


Bugün alışverişe çıktım…olabildiğince az harcamayla kendime birkaç bi şey aldım ama daha iş bitmedi.Yarın için kuaförden randevu da aldım…Uzun zamandır dış kabuğumu değiştirmeye ihtiyacım vardı.Akşama artık benzediğim şeye göre ruh halim de değişecektir nasılsa…Umarım sonuç iyi olur da bir kaç ay kendimle uğraşmama gerek kalmaz???
Geçenlerde bir arkadaşım,”kadınlar neden çiçek böcek peşinde koşarlar? dahası neden her şeye üzülüp, sonra da mutlu olabilmek için görünümleriyle uğraşırlar?” diye sormuştu.Soruyu içtenlikle sorduğuna inansaydım cevabım belki biraz farklı olurdu ama arkadaşımın sesinde biraz alay, biraz küçümseme vardı ve ben maalesef olması gerektiği olgunlukla cevap veremedim.Öncelikle kadınların eksik varlıklar olmadığını, aksine tüm bu söylediklerinin görebilen için, son derece hoş özellikler olduğunu ifade ettim.Ardından yine kadınların erkekler gibi olmasını beklemenin nasıl bir salaklık olduğunu da tüm detaylarıyla anlattım:Kadın ve erkek birbirlerinin kopyası yaratılmamışlar.Onlar birbirlerinden farklı düşünmek, farklı davranmak, farklı tepkiler vermek zorundalar.Bizlere ancak bunları anlamak ve saygı göstermek düşer.Kadın bunaldığında öz güveni düşebilir.Artık kendini daha az beğeniyordur.Sevgiye ve ilgiye daha çok ihtiyaç duyuyordur.Belki de budur ani radikal değişimlerinin nedeni….Adamcağız aslında benim söylediklerimi duymaya hiç hazır değildi.Ner'deyse çocukluğundan beri süregelen birlikteliği sona ermişti.Belki de bilinçaltı o anda kadınlara ceza vermek istiyordu sadece …Ama ben hemen savunmaya geçmiştim çünkü yarama tuz basmıştı bir kere.Yine de verdiğim cevapla rahatlamıştım ama üzülmüştüm de.Sonuçta soru bana yöneltilmiş olsa da tavrı bana değildi.Bir sus bir anla yahu.Üzüldüm bak yine şimdi...

Hiç yorum yok: